onsdag den 2. november 2011

Frida, min kære Frida

Du har fødselsdag i dag, d. 2 November. 15 år gammel, bliver du. Så har vi kendt hinanden i ca. 12 år. Både opture og nedture har der været. Selvfølgelig, det er jo klart, når vi er som vi er. Så forskellige, og alligevel så ens. Jeg håber så inderligt, at Grønland passer på dig, og kan holde dig kørende. Jeg savner dig, og synes nu, at Aarup var en smule mere spændende set sammen med dig, igennem vores kamerare, vores udklædning og vores sims lege. 
Tillykke med fødselsdagen, my girl. Jeg elsker dig. 





Jeg sender din(e) gave(r) i morgen så der går sikkert en uge før du får dem. Glæd dig. De er ikke blot tilfældige. De er valgt med både hjerte og tanker.

Vi ses snart. 




- Besøg hende på http://howtoflyaspaceship.blogspot.com/ .. Hun er skøn til at blogge, siger jeg jer. 

Ingen kommentarer: