mandag den 30. januar 2012

Da min far jo er ude og rejse med sin kæreste en måneds tid, står jeg til at passe huset og dyrene. Vores kat og vores kaniner. 




Og da vejret er så fint udenfor besluttede jeg mig for at gå igennem skoven på vej hjem. 





Med musik i ørene, sne og den friske og samtidig kolde vind mod mine kinder kunne jeg nemt raske af sted hele dagen. Rundt og rundt. Dog ikke i mine alt for kolde og utætte converse. 





Og nu sidder jeg her. Her på mit værelse. Sidder og tænker. Hører musik og kigger ud af mit vindue. Forstiller mig den kolde vind mod mine kinder og tænker over, at der idag kun er 15 dage tilbage til min rejse mod Island og Grønland. Kan slet ikke vente! 



2 kommentarer:

Sille Haukohl sagde ...

Hvordan laver du de der videoer hvor de bare køre ?

Maja sagde ...

Jeg bruger photoscape i noget der hedder 'Animeret gif' og så trækker jeg bare de billeder jeg skal bruge over i feltet. :-)