søndag den 5. februar 2012

Ben & Jerry's

Smagte for første gang Ben&Jerry's icecream i fredags i selskab med Malte. Og mums, hvor smager det bare godt! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg spiser det!




Jeg nyder hver eneste fredag, at det er fredag. For fredag betyder to dages fri og weekend. 
Jeg er så træt af folkeskolen nu og glæder mig til om 4 måneder, hvor jeg langt om længe er færdig og klar til efterskole i Nordjylland! Det bliver alt for fedt. 

Jeg sidder lige nu med en matematik aflevering og et essay i engelsk som skal være færdig til på fredag. Og på mandag drager jeg mod København, mens jeg på tirsdag flyver til Island for én overnatning efterfulgt af onsdag som betyder GRØNLAND OG FRIDA. Det er så småt ved at gå op for mig. Men endnu ikke helt, tror jeg. Men det er dog gået nok op for mig til, at jeg ikke længere kan vente og bare vil afsted nu!

Ingen kommentarer: